úterý 14. června 2011

Třikrát a dost!

Letos mě při bikování postihly nečekané defekty. Mám nějaké štěstí na trhání řetězu. Nevím proč, ale podařilo se mi během posledních 14 dní třikrát přervat řetěz. Při prvním incidentu byl na vině zatuhlý přesmyk a moje blbost. Pod kopcem jsem podřadil na menší placku, ale přesmykač nereagoval. Já už jsem začal zabírat, když došlo posléze k samovolnému přeřazení a hned poté k přetržení řetězu. Následné dva trhy byly zapříčiněny asi vyšší mocí. Jedu, šlapu a najednou prásk. Buď mám tak silné nohy (to asi ne :-), nebo jsem špatně snýtoval řetěz, či snad byla příčinou vada materiálu, kdo ví.

Každopádně při současném trendu kazety s deseti pastorky a tomu odpovídající zeslabení řetězu se mám na co těšit. Děkuji všem kamarádům za technickou výpomoc (Fanda, Dolton a Radek).

Žádné komentáře:

Okomentovat